Ofte stillede spørgsmål

På denne side finder du ofte stillede spørgsmål. Finder du ikke de svar du søger, kan du kontakte vores kundeservice. 

Følgende informationer er gældende for privatkunder der benytter sig af webshoppen. Er du erhvervskunde kan andre vilkår gælde. 

 Fragt og levering

Hvad er fragtprisen?

Vi har en flad fragtpris på 895kr pr palle. 

Din samlede fragtpris oplyses når du er på siden "indkøbskurv" og når du gennemfører ordren. 

Ser din fragtpris forkert ud kan du kontakte vores kundeservice. 

Hvad er leveringsmulighederne?

Vi leverer vores varer med vognmænd i Danmark til alle landfaste eller brofaste områder. 

Forventet leveringstid er op til 5 arbejdsdage. Forsinkelser kan forekomme i særlige situationer og vi vil informere hurtigst muligt. 

Hvad skal jeg være opmærksom på ved levering? 

Der er specifikke forhold og betingelser, der skal være opfyldt for at vi kan levere på din adresse. Vi henviser til vores leveringsbetingelser for mere info. Læs dem grundigt igennem, 

Produkt og vareinformation

Hvor meget kan der være på en palle?

Ved samtlige af vores produkter er mængden, der kan være på en palle oplyst under produktets beskrivelse. 

Bigbags fylder alle en hel palle. 

Hvilke farver, størrelser og mængder fås varen i?

Alle informationer om varen er ligeledes oplyst under varens produktbeskrivelse.

Kan jeg få varen i specialmål? 

Det er muligt at få nogle af vores produkter i andre stentyper eller specialmål til dit behov. Send en forespørgsel eller kontakt kundeservice for at høre mere.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg? 

Hos Safestone tilbyder vi et bredt udvalg af betalingsmuligheder. Når du færdiggør din ordre har du mulighed for at vælge den, der passer bedst til dit behov. 

Ordreafgivelse og behandling

Kan jeg annullere min ordre?

Der er mulighed for at annullere din ordre. Dog vil dette afhænge af, hvor i pakkeprocessen den er, og du skal derfor kontakte kundeservice hurtigst muligt.

Kan jeg ændre min ordre?

Der er mulighed for at ændre din ordre. Dette afhænger dog af, hvor i pakkeprocessen den er, og du skal derfor kontakte kundeservice hurtigst muligt.

Hvornår får jeg min ordrebekræftelse? 

Få minutter efter din bestilling, vil du modtage en bestillingsbekræftelse, så du kan se, at vi har registreret din ordre.

Så snart din ordre er pakket, modtager du en mail med din faktura, som er den endelige bekræftelse til din ordre.

Retur og reklamation

Vi henviser til vores handelsbetingelser punkt 14 & 15 for retur og reklamation. 

 

Har du andre spørgsmål kan du altid sende os en forespørgsel eller kontakte kundeservice direkte.